مرگ مرد شیرازی بر اثر سقوط در چاه 30 متری

مرگ مرد شیرازی بر اثر سقوط در چاه ۳۰ متری

آفتاب نیوز :

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت 19 و 37 دقیقه یک مورد حادثه سقوط در چاه آب در انتهای خیابان استخر (در یک باغ شخصی) به سازمان آتش نشانی اعلام می شود.

وی گفت: دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات به محل حادثه اعزام می شوند و مشاهده می شود که یک آقایی حدوداً 70 ساله به درون چاهی به عمق 30 متر سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش نشانان عملیات را آغاز و وارد چاه و موفق می شوند فرد را به خارج از چاه بیاورند که به تایید عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: محل تحویل عوامل انتظامی و مالکان باغ شده و در ساعت 22 و 3 دقیقه عملیات به پایان رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ مرد شیرازی بر اثر سقوط در چاه 30 متری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ مرد شیرازی بر اثر سقوط در چاه 30 متری"، کلیک کنید.