سقوط از کوه جان یک جوان دامغانی را گرفت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

سقوط از کوه جان یک جوان دامغانی را گرفت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برای شما، سقوط یک جوان 24 ساله دامغانی از کوه به واسطه شدت جراحات وارده منجر به فوت او شد. این حادثه در یکی مناطق شمال غرب دامغان معروف به گرد کوه به وقوع پیوست.

با توجه به حضور نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امیریه و اعزام مصدوم به بیمارستان ولایت دامغان تلاش تیم پزشکی موثر واقع نشد و این جوان بر اثر شدت جراحات وارده بر اثر سقوط از کوه جان خود را از دست داد.

مسیولان امداد و نجات توصیه می کنند که مردم بدون تجربه و آموزش کافی از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سقوط از کوه جان یک جوان دامغانی را گرفت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سقوط از کوه جان یک جوان دامغانی را گرفت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.