شاهد انسجام و وحدت ملی در تشییع شهید جمهور بودیم

وزیر فرهنگ در جمع خبرنگاران:

شاهد انسجام و وحدت ملی در تشییع شهید جمهور بودیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شاهد انسجام و وحدت ملی در تشییع شهید جمهور بودیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری برای شما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم یادبود آیت الله رییسی و همراهان شهیدش در جمع خبرنگاران در تالار وحدت گفت: همه اتفاقات ناراحت کننده برای رییس جمهور و هییت همراه شان نعمت هایی بود که خداوند به مردم ایران هدیه کرد، البته انسجام و وحدت ملی را  در تشییع شهید جمهور شاهد بودیم.

وی افزود: جلسه امروز هم نمونه همراهی مردم با هم بود، هنرمندان عزیزی که با من گفت وگو کردند بدون استثنا از اقدامات، حمایت ها و نگاه باز رییس جمهور صحبت می کردند. در طول دولت آقای رییسی اینها به ثبت رسید، از خداوند علو درجات رییس جمهور شهید و برادر خوبم امیر عبداللهیان و همراهان شهیدشان مسالت می کنیم. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاهد انسجام و وحدت ملی در تشییع شهید جمهور بودیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاهد انسجام و وحدت ملی در تشییع شهید جمهور بودیم"، کلیک کنید.