تصادف نیسان با موتورسیکلت در عسلویه یک کشته برجا گذاشت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

تصادف نیسان با موتورسیکلت در عسلویه یک کشته برجا گذاشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برای شما، سرهنگ حسین خواجه بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در اتوبان و ورودی روستای بزباز، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه و با بررسی مشخص شد یک دستگاه نیسان وانت یخچال دار از طرف عسلویه به طرف پارسیان در حرکت بوده با یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی مرد 35 ساله ای که در همین مسیر در حرکت بوده، برخورد و موجب مصدومیت راکب شده که مصدوم بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه انتقال که به علت جراحات وارده، راکب موتورسیکلت در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در پایان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان بویژه در ورودی شهرها و روستاها افزود: کارشناسان علت تامه این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و همچنین تخطی از سرعت مطمینه توسط راننده نیسان وانت اعلام کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف نیسان با موتورسیکلت در عسلویه یک کشته برجا گذاشت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف نیسان با موتورسیکلت در عسلویه یک کشته برجا گذاشت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.