توسعه بازار بین الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت

توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 1402 با هدف ایجاد ظرفیت های جدید در بخش ترانزیت ارتباطات و پیاده سازی دیپلماسی تجاری خود، حضور موثری در عرصه های بین الملل داشت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری برای شما، توسعه بازار تراتزیت ظرفیت بین الملل به میزان حدود 400 گیگابیت بر ثانیه و رشد 100 درصدی فروش سرویس (MPLS) بین الملل از جمله دستاورد های این شرکت در سال گذشته بوده است.

در این خصوص حضور درکریدور های بین المللی، مذاکره با (china telecom) جهت فعال سازی کریدور (BRI) و مذاکره با کشور های ترکمنستان و قزاقستان با هدف فعال سازی کریدور ترانزیتی آسیا میانه – اروپا از مسیر ایران از جمله اقدامات مهم شرکت در این زمینه بوده است.

بر اساس این گزارش، توسعه و ارایه سبد محصولات بین المللی از طریق سرویس (Send Only) اینترنت و ارایه سرویس های بین الملل (Hosting) و (CDN) و همچنین توسعه کانال های ارتباطی و برندینگ، راه اندازی کانال ارتباطی در شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین و تولید محتوای لازم از دیگر اقدامات شرکت در این راستا است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه بازار بین الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه بازار بین الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت"، کلیک کنید.