ایتالیا سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد/ ژرمن ها در صف انتظار

شب گذشته با پیروزی 2 نماینده ایتالیا در رقابت های اروپایی سهمیه پنجم سری آ برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده قطعی شد.

ایتالیا سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد/ ژرمن‌ها در صف انتظار

به گزارش برای شما، با توجه به پیروزی فیورنتینا مقابل ویکتوریا پلژن جمهوری چک در لیگ کنفرانس اروپا و همچنین صعود رم به نیمه نهایی لیگ اروپا، ایتالیا امتیازات لازم برای کسب سهمیه پنجم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

از بین آلمان و انگلیس یک کشور دیگر هم می تواند سهمیه پنجم بگیرد که البته شانس ژرمن ها خیلی بیشتر است. 

آن ها فقط به 2 پیروزی از 3 نماینده باقی مانده خود در رقابت های اروپایی نیاز دارند و در طرف مقابل، با حذف وستهم مقابل لورکوزن شانس انگلیس کمرنگ شد و حالا انگلیس برای رسیدن به سهمیه پنجم باید چشم انتظار پیروزی استون ویلا در هر 3 بازی بالقوه باقی مانده اش باشد.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایتالیا سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد/ ژرمن ها در صف انتظار" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایتالیا سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد/ ژرمن ها در صف انتظار"، کلیک کنید.