کشف 3 میلیارد تومانی مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

کشف ۳ میلیارد تومانی مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جمع آوری و نگهداری مواد اولیه پتروشیمی وارداتی در یک انبار کالا در حوالی شهر ری، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که کالاها وارداتی بوده و تحت پوشش مواد ضایعاتی و خارج از شبکه توزیع در این مکان جمع آوری شده اند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه هویت مالک انبار مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در بازرسی صورت گرفته، 59 تُن مواد اولیه پتروشیمی «گرانول» وارداتی کشف شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 3 میلیارد تومانی مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 3 میلیارد تومانی مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.