برگزاری پویش «سفره همدلی» به همت خادم یاران آستان قدس رضوی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

برگزاری پویش «سفره همدلی» به همت خادم‌یاران آستان قدس رضوی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، حسین استاد آقا اظهار کرد: هر سال در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ای تحت عنوان پویش «سفره همدلی» به همت خادم یاران بنیاد کرامت رضوی و به منظور حمایت از احسان جویان به ویژه نیازمندان حاشیه شهرهای کشور، تدارک دیده می شود که از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه امید است، امسال در این طرح با مشارکت مردم خوب و مهربان ایران اسلامی آماده و توزیع شود، عنوان کرد: همچنین در راستای عمل به نیت واقف، بنیاد کرامت رضوی با همکاری مرکز علوم قرآنی آستان قدس رضوی و ستاد ساماندهی حاشیه شهر در قالب ویژه برنامه ای فرهنگی همراه با ضیافت افطار با عنوان «در حوالی بهشت»، بیش از 14 هزار نفر دانش آموز روزه اولی دختر و پسر در حاشیه شهر مشهد مقدس متنعم خواهند شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 8 هزار بسته معیشتی در طرح امام ریوف (ع) جهت توزیع بین خانواده های احسان پذیر استان خراسان رضوی با مشارکت خیران و کانون های خدمت رضوی آماده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری پویش «سفره همدلی» به همت خادم یاران آستان قدس رضوی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری پویش «سفره همدلی» به همت خادم یاران آستان قدس رضوی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.