سارقان اماکن خصوصی در کلیبر دستگیر شدند – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

سارقان اماکن خصوصی در کلیبر دستگیر شدند - خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

سارقان اماکن خصوصی در کلیبر دستگیر شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، سرهنگ حسین عبدی روز چهارشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ ها در روستای پیغام این شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و فنی، سارقان و یک نفر مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی، آنها را دستگیر کردند.

عبدی گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارقان اماکن خصوصی در کلیبر دستگیر شدند – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارقان اماکن خصوصی در کلیبر دستگیر شدند – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه