مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است

وزیر آموزش و پرورش در لرستان؛

مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل‌کننده جشن انقلاب است

مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است

وزیر آموزش و پرورش در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری برای شما، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز 22 بهمن در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان با اشاره به اهمیت انتخابات و خنثی کردن توطیه های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری و تکمیل کننده جشن انقلاب است.

صحرایی با بیان اینکه ما باید کاری کنیم که تمام درآمد نفت در زیرساخت ها استفاده شود، افزود: امروز استقلال کشور در حوزه اقتصاد در جهان کم نظیر است و ما هجدمین اقتصاد جهان هستیم در حالی که با تحریم ها دست و پنجه نرم می کنیم.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب در حوزه آموزش از هر دو نفر یک نفر بی سواد بود، اما حالا در تمام روستا ها امکانات تحصیل برای همه وجود دارد و بیش از 97 درصد مردم کشورمان باسوادند.

وزیر آموزش و پرورش در لرستان گفت: قبل از انقلاب بسیاری از روستا ها به آب و برق دسترسی نداشتند، اما اکنون 96 درصد مردم از نعمت آب شرب سالم بهره مندند و کمتر جایی وجود دارد که برق نداشته باشند.

صحرایی بیان کرد: ما نخبگانی بزرگ و جهانی داریم و در اختراعات به رتبه زیر 10 در دنیا رسیده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: اسراییل منحوس که بسیاری از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه را به شهادت رسانده اکنون زمین گیر شده و گدایی صلح می کند و این به برکت انقلاب و خون شهدا است که جهانی شده و دشمنان را حتی در هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرز های ایران شکست می دهد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این حاصل قدرت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدایی است که به پیام استقلال و آزادی در سراسر جهان تبدیل شده است؛ باید قدر انقلاب را بدانیم و در برابر توطیه های دشمن آگاه باشیم.

صحرایی با اشاره به اینکه امروز در آستانه یک انقلاب دیگر از نوع سیاسی و اجتماعی هستیم، گفت: مشارکت در انتخابات از آن جهت اهمیت دارد که دشمنان تکلیف خودشان را با ما می فهمند.

وی با اشاره به اینکه سیاست دشمن ایجاد ناامیدی است و می خواهند کاستی های ما را پررنگ و پیشرفت ها و دستاورد های انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، افزود: هر کشوری کمبود هایی دارد؛ مشکلات همه جا هست و نباید فراموش کرد که شکل گیری دولت ها برای رفع همین مشکلات است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است"، کلیک کنید.