ریال مادرید دویل مدعیان قهرمانی لالیگا را برد

ریال مادرید دویل مدعیان قهرمانی لالیگا را برد

رئال مادرید دوئل مدعیان قهرمانی لالیگا را برد

آفتاب نیوز :

مهمترین بازی بازی هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابیو میان ریال مادرید صدرنشین و جیرونای رده دومی برگزار شد که این بازی را کهکشانی ها با نتیجه قاطع 4 بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

دو گل از جود بلینگام در دقایق 35 و 54 میان گل های وینیسیوس جونیور در دقیقه 6 و رودریگو در دقیقه 61، پیروزی نوزدهم تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی را در این فصل لالیگا به ارمغان آورد تا این تیم حاشیه امنیتش در صدر جدول رده بندی مسابقات را به 5 امتیاز افزایش دهد و خودش را از دیگر مدعیان قهرمانی لالیگا جدا کند.

ریال مادرید می توانست گل پنجمش را هم در این بازی بزند، اما مهاجم اسپانیایی اش خوسلو قدر این فرصت را ندانست و پنالتی اش را هدر داد.

این پیروزی همچنین به معنای افزایش فاصله آنچلوتی با بارسلونای رده سومی به 11 امتیاز است؛ البته با یک بازی بیشتر نسبت به رقیب کاتالان.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریال مادرید دویل مدعیان قهرمانی لالیگا را برد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریال مادرید دویل مدعیان قهرمانی لالیگا را برد"، کلیک کنید.