آخرین وضعیت بازار طلا و سکه از زبان رییس اتحادیه

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه از زبان رییس اتحادیه

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه از زبان رئیس اتحادیه

رییس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با اشاره به وجود تعطیلات در روزهای آینده و وضعیت بازار طلا و سکه گفت: در روزهای آتی شاهد افزایش قیمت طلا نخواهیم بود.

نادر بذرافشان – رییس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران – در گفت وگو با برای شما، در رابطه با وضعیت قیمت طلا گفت: برای امروز مقداری شاهد افزایش قیمت طلا بوده ایم که با توجه به نوسانات امروز در بازار ارز قابل پیش بینی بود.

وی در ادامه عنوان کرد: قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز با 50 هزار تومان افزایش، مبلغ دو میلیون و 790 هزار تومان، قیمت تمام سکه طرح جدید با 800 هزار تومان افزایش به مبلغ 32 میلیون و 650 هزار تومان، نیم سکه با 100 هزار تومان افزایش به مبلغ 18 میلیون تومان و ربع سکه با 150 هزار تومان افزایش به مبلغ 11 میلیون و 50 هزار تومان، مبادله شد.

بذرافشان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در آخر هفته قرار داریم و در روزهای ابتدای هفته آتی نیز تعطیلی رسمی وجود دارد، درباره وضعیت بازار ارز و سکه توضیح داد: به نظر می رسد که شاهد نوسان قیمت در بازار طلا نباشیم و در صورت عدم وقوع یک بحران سیاسی در سطح جهانی یا منطقه ای که باعث تغییر در قیمت جهانی طلا می شود، نباید شاهد افزایش قیمت طلا باشیم و ممکن است برای هفته آینده به صورت طبیعی بین 1 تا 3 درصد نوسانات احتمالی در بازار طلا وجود داشته باشد.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت بازار طلا و سکه از زبان رییس اتحادیه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت بازار طلا و سکه از زبان رییس اتحادیه"، کلیک کنید.