یک مبارزه و یک طلای بی دردسر برای شهربانو منصوریان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

یک مبارزه و یک طلای بی دردسر برای شهربانو منصوریان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برای شما این دوره از مسابقات فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی اوزان مختلف بخش ساندا به پایان می رسد. تیم بانوان ایران چهار نماینده در دیدارهای نهایی دارد که سه نفر با حریفانی از چین پیکار می کنند و نفر چهارم که اتفاقاً بی دردسر به فینال رسیده باید با حریف یا هند پیکار کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم گروه بانوان شهربانو منصوریان برای کسب مدال طلا به مصاف «پوجا کادیان» از هند می رود که پیروزی و کسب مدال طلا در این مبارزه محتمل به نظر می رسد. در این وزن سه ووشوکار ثبت نام کرده اند که نماینده کشورمان با یک استراحت به فینال صعود کرده است. در واقع بی دردسر ترین مدال طلا را یکی از خواهران منصوریان کسب می کند.

در سایر مبارزات گروه بانوان صدیقه دریایی در مبارزه نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم به مصاف «ژانگ» از چین سهیلا منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم به دیدار «گیسارو دای» از چین و سیده یاسمن باقرزاده برای کسب مدال طلا به دیدار «هایلان ژائو» از چین می روند

این دوره از مسابقات عصر فردا یکشنبه به پایان می رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک مبارزه و یک طلای بی دردسر برای شهربانو منصوریان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک مبارزه و یک طلای بی دردسر برای شهربانو منصوریان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.