گرامیداشت یاد شهدای خدمت توسط اهالی فرهنگ و هنر فارس 

گرامیداشت یاد شهدای خدمت توسط اهالی فرهنگ و هنر فارس 

برای شما/فارس به همت اهالی فرهنگ و هنر فارس، آیین گرامیداشت یاد و خاطره خادمان ملت ایران امروز، 6 خردادماه به میزبانی سینما فرهنگ شیراز برگزار شد. 

در پی شهادت مظلومانه آیت الله سید ابراهیم رییسی، خادم الرضا(ع) و رییس جمهوری مردمی و محبوب، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی سرتیم محافظتی و همچنین کادر پرواز بالگرد، اهالی فرهنگ و هنر فارس، یاد و خاطره این عزیزان ارزشمند را پاس داشتند.

این رویداد با همکاری برخی از ادارات و سازمان های فارس، از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان، دانشگاه هنر، دانشگاه شیراز، دانشکده فنی حرفه ای دختران، سینما فرهنگ و شهرداری شیراز برپا شد. همچنین در این مراسم، برخی هنرمندان انقلابی به اجرای اشعار، سرود و موسیقی پرداختند. 

مدیر مجمع عالی حکمت استان فارس در این مراسم دقایقی به سخنرانی در خصوص رییس جمهور شهید پرداخت و گفت: شهید آیت الله رییسی دارای ویژگی هایی مخلصانه بود و خداوند متعال هم به همین واسطه پاداش هایی به ایشان کرم کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین جواد نیری ثابت افزود: یکی از این ویژگی ها این بود که ایشان در مناظره های انتخاباتی تا جایی که در توانش بود از مدار ادب و متانت خارج نشد. گفت سینه ام صندوق اسرار است و چیزهایی که می دانست را نگفت تا از چارچوب اخلاق خارج نشود. به همین دلیل هم خداوند متعال محبوبیت بسیار برای ایشان ایجاد کرد. محبوبیتی که از نقطه مرزی سیستان و بلوچستان تا نقطه مرزی آذربایجان گسترده شد. 

وی گفت: آیت الله رییسی به محرومان سر می زد و با صداقت و ادبی که داشت، خدا آن محبوبیت را برایش فراهم می آورد.

نیری ثابت سخنان خود را با اشاره به جمله شهید طهرانی مقدم به پایان رساند و گفت: آن شهید گفته بود اگر مسیولی هم تراز انقلاب اسلامی کار کرد، سرنوشتی جز شهادت ندارد و شاهد بودیم که آیت الله رییسی هم مانند شهیدان سلیمانی و فخری زاده، در تراز جمهوری اسلامی بود و طعم شهادت را چشید. 

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرامیداشت یاد شهدای خدمت توسط اهالی فرهنگ و هنر فارس " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرامیداشت یاد شهدای خدمت توسط اهالی فرهنگ و هنر فارس "، کلیک کنید.