گازرسانی به ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی سرپل ذهاب

گازرسانی به ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی سرپل‌ذهاب

به گزارش خبرنگار برای شما کرمانشاه ناصر حسینی در آیین بهره برداری از گازرسانی به ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی  شهرستان سرپل ذهاب که با حضور نماینده و فرماندار سرپل ذهاب در روستای بزمیرآباد دهستان پشت تنگ این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: خدمات ارزنده نظام اسلامی در زمینه تأمین انرژی با قبل از انقلاب و با بسیاری از کشورهای کنونی دنیا قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه سیستم گازرسانی ایران در دنیا منحصر به فرد است افزود: گاز با ارزان ترین قیمت و راحت ترین شکل به مردم ارائه می شود.

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: گاز  یک محصول بسیار با ارزش است که باید به درستی از آن استفاده شود  این نعمت خدادادی موجب رفاه و آسایش مردم می شود.

حسینی بیان کرد: پروژه های افتتاحی امروز از اواخر سال ۱۴۰۲ آغاز و در یک بازه زمانی ۶ ماهه با هزینه یک هزار و ۲۵ میلیارد ریال به اتمام رسید و موجبات گازدار شدن بیش از یک هزار خانوار روستایی را فراهم آورد. 

وی افزود: در شهرستان سرپل ذهاب صد درصد جمعیت شهری و با احتساب روستاهایی که امروز گازدار شدند ۹۶/۵ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند.

حسینی گفت: از ۱۹۴ روستای شهرستان  ۱۸۴ روستا گازدار هستند و از ۱۰ روستای باقی مانده چهار روستا به دلیل وجود معارض و ۶ روستا به دلیل اینکه زیر ۲۰ خانوار هستند تا کنون گازدار نشده اند؛ اما تا حد امکان تلاش می کنیم این روستاها نیز بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر استانداردهای تعریف شده شرکت ملی گاز شهرستان سرپل ذهاب در حال حاضر شهرستان سبز محسوب می شود.

حسینی در پایان گفت: از مردم منطقه درخواست داریم که به صورت ایمن از گاز استفاده کرده و از اتلاف آن خودداری کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گازرسانی به ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی سرپل ذهاب" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گازرسانی به ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی سرپل ذهاب"، کلیک کنید.