کشف 449 دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در رشت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

کشف ۴۴۹ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در رشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه قاچاق فرصت های سرمایه گذاری برای اشتغال مولد و موثر در رشد تولید داخلی را از بین می برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش های شبانه روزی پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی از دپوی تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، 449 دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد اسناد و مدارک قانونی و قاچاق از قبیل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، کولر اسپلیت و هود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان 78 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا متهم 27 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: برای مانع زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 449 دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در رشت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 449 دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در رشت – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.