کشف 3 کیلو مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

کشف ۳ کیلو مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: یکی از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان که در مرخصی بوده است، نسبت به اهدای حدود 3 تن هندوانه جهت مصرف زندانیان اقدام و آن را وارد اردوگاه می کند.

وی ادامه داد: در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان، به یکی از هندوانه ها مشکوک می شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از بررسی دقیق تر آن، همکاران متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره ای شده و اثرات چسب در آن قسمت موجب گردید تا نسبت به باز نمودن هندوانه اقدام کنند.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: بعد از شکافتن این هندوانه از داخل آن مقدار 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد، دقت عوامل یگان حفاظت در زمان تخلیه بار و هوشیاری آنان و سپس بررسی کامل بار اهدایی و خودروی حامل از اقدامات صورت گرفته بعدی بود.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان با تصریح بر اینکه راننده کامیون به اتهام اقدام در ورود مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد، بیان داشت: متهم اصلی نیز پس از کسب دستور قضایی در مخفیگاه خود شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 3 کیلو مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 3 کیلو مخدر شیشه از هندوانه های اهدایی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.