کروس: رویایی که داشتیم از بین رفته است

کروس: رویایی که داشتیم از بین رفته است

تونی کروس از حذف آلمان از جام ملت‌ها ابراز ناراحتی کرد و به خداحافظی خودش اهمیت نداد.

به گزارش برای شما، تونی کروس برای آخرین بار در دیداری رسمی پا به توپ شد. هافبک باتجربه آلمان در بازی یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ همراه مانشافت مقابل اسپانیا با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا از این رقابت حذف شود.

کروس قبل از شروع این رقابت‌ها اعلام کرده بود که تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته و یورو آخرین تورنمنت دوران حرفه‌ای او خواهد بود. هافبک آلمانی پس از بازی درباره خداحافظی خود گفت: این واقعیت که ما از مسابقات حذف شده‌ایم از هر چیز دیگری مهم‌تر است، چون در کنار هم هدف بزرگی داشتیم.

او ادامه داد: رویایی که همه ما داشتیم اکنون از بین رفته است. حتی اگر در چند روز آینده متوجه این شویم که مسابقات را به خوبی پیش برده بودیم اما باز هم این حذف به شدت تلخ است.

کروس با اشاره به نتیجه بازی اضافه کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا شکست نخوریم. دو تیم خیلی به هم نزدیک بودند و این همه چیز را تلخ‌تر می‌کند. فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم چون در سطح خوبی بودیم. اما ما بسیار ناراحت و ناامید هستیم چون می‌خواستیم به فینال برسیم.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کروس: رویایی که داشتیم از بین رفته است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کروس: رویایی که داشتیم از بین رفته است"، کلیک کنید.