کاهش هزینه‌های تعمیراتی با استفاده از دستگاه رادیاتورشور کارسافت

دستگاه رادیاتور شور کارسافت، سیستم رادیاتور و بخاری خودرو را بدون نیاز به باز و بست کردن قطعات خودرو در مدت زمان کوتاهی با پمپ قوی و فشار آب مشخصی شستشو می دهد. باید توجه داشت که حتما سالی یکبار یا بیشتر، رادیاتور خودرو را بوسیله دستگاه رادیاتور شور، شستشو داد چراکه در داخل رادیاتور و لوله های بخاری بدلیل استفاده از آب و ضدیخ، رسوباتی در هر دوره تشکیل می شود. این دستگاه علاوه بر شستشو، عملیات رسوب زدایی را نیز در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد.

کاهش هزینه‌های تعمیراتی با استفاده از دستگاه رادیاتورشور کارسافت

بزرگترین مشکل شستشوی رادیات خودرو به روش سنتی را می توان سوراخ شدن رادیات دانست. دستگاه های رادیاتور شور جهت پاکسازی سیستم خنک کننده خودروها مورد استفاده قرار می گیرید. این دستگاه ها با تزریق و چرخش آب به همراه مواد شوینده، سیستم های خنک کننده خودرو مثل رادیاتور اصلی و رادیاتور بخاری و همچنین مجراها و مسیرهای حرکت آب را تخلیه، جرم زدایی و پاکسازی می نمایند. این مسیرها در طول زمان دچار گرفتگی می شوند و می بایست در دوره های مختلف توسط دستگاه رادیاتورشور تمیز و رسوب گیری شوند.

مشخصات دستگاه رادیاتور شور کارسافت:

  • مجهز به فیلتر ویژه قابل شستشو نانو جهت شستشو و تمیز کردن رادیاتور خودرو
  • تست نشتی
  • دارای مخزن آب 18 لیتری استیل
  • مجهز به سیستم تغییر جریان شستشو
  • مجهز به پمپ آب 35 لیتر در دقیقه
  • مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتالی
  • قابلیت شستشو تا 60 دقیقه
  • دارای منو مختلف جهت شستشو و اتمام برنامه به صورت اتوماتیک
  • قابلیت جابجایی دستگاه به وسیله ی چرخ های قفل دار
  • جابجایی آسان دستگاه (دارای دستگیره در جلو و عقب دستگاه)
  • ظاهر زیبا و مقاوم
  • دارای انواع کانکتور ارائه شده در رنگ های متنوع

مزایا و فواید استفاده از رادیاتورشور کارسافت:

  1. افزایش عمر قطعات موتور
  2. بهبود سیستم خنک کننده خودرو
  3. بهبود عملکرد بخاری خودرو ( بعد از شستشو تاثیر فوق العاده ی آن را به وضوح خواهید دید )
  4. پایین آوردن مصرف سوخت خودرو
  5. جلوگیری از جوش آوردن رادیاتور
  6. جلوگیری از افزایش دمای موتور زمان استفاده از کولر
  7. کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو

از مزیت های برخورداری از دستگاه رادیاتور شور کارسافت، درآمدزایی خوب توسط این دستگاه می باشد که اپراتورها می توانند با تهیه آن عملا درآمد خود را افزایش دهند.

فروشگاه کارماشین ارائه دهنده دستگاه ها و تجهیزات تعمیرگاهی اوریجینال و با کیفیت بوده و شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره خرید و یا خرید دستگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طرز کار دستگاه رادیاتورشور کارسافت:

ابتدا می بایست آب داخل سیستم خنک کننده موتور به طور کامل خارج گردد. سپس شیلنگ ورود و برگشت دستگاه رادیاتورشور را به خودرو متصل می نماییم. محلول مخصوص شستشوی رادیاتور مخلوط شده با آب را در مخزن دستگاه میریزیم. با روشن شدن دستگاه رادیاتور شور عملیات شستشو و تمیزکاری شروع می شود و مشاهده میگردد رسوبات بسیار زیادی از رادیاتور خارج شده که نشان دهنده قدرت و کیفیت این دستگاه می باشد.

علاوه بر محصولی که مشاهده کردید، می‌توانید محصولات و را نیز در سایت مشاهده فرمایید و متناسب با نیاز خود ، ابزار مورد نظر را انتخاب نمایید. در این صفحه می‌توانید قیمت محصولات مختلف شرکت نگارخودرو را با توجه به مدل، سال ساخت و سایر مشخصات مشاهده کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش هزینه‌های تعمیراتی با استفاده از دستگاه رادیاتورشور کارسافت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش هزینه‌های تعمیراتی با استفاده از دستگاه رادیاتورشور کارسافت"، کلیک کنید.