چگونه اوردینری اصل و فیک را تشخیص دهیم +(پاسخ دکتر اکبری)

این نظرات از سوالات کاربران در سایت های مختلف و پاسخ پزشکان و متخصصیص تهیه شده است .

چگونه اوردینری اصل و فیک را تشخیص دهیم +(پاسخ دکتر اکبری)

مهرناز : سلام خسته نباشید میشه این سرم رو قبل از خواب زد یعنی لازم به شستن پس از چن دقیقه نیست؟؟

پاسخ : خیر نیازی به شستشو نیست 

 

مهدیه :ببخشید من پوست صورتم چرب و جوش داره می خاستم بگم واسه جوش های صورتم از اداپالن استفاده می کنم میشه سرم نیاسینامید رو جایگزینش کنم؟

پاسخ : سلام وقت بخیر بله
 
 
 
سما :سرم نیاسینامید را میشود روی جوش فعال زد؟

 
پاسخ : بله میشود و مشکلی ندارد 
 
 
 
عاطفه :ببخشید جناب دکتر از کدوم فروشگاه تهیه کنیم محصولات واردینری رو که اورجینال باشه
 
پاسخ : متاسفانه نمونه های تقلبی در بازار ایران فراوان هستند میتوانید از سایت اصلی اوردینری فروشگاه اوردینری استور تهیه فرمایید در گوگل سرچ بفرمایید  اوردینری استور
 
 
 
شیرین : نمونه ی اصل و تقلبی نیاسینامید و چطور تشخیص بدیم ؟
پاسخ : روش های مختلفی ذکر شده اما قابل اطمینان نیستند توصیه بنده خرید از فروشگاه های معتبر می باشد . فروشگاه اوردینری استور فروشگاه مادران و سراوی ایران از جمله فروشگاه هایی هستند که طبق بررسی ها و تحقیقات انجام شده محصولات معتبر و اورجینال را تا به امروز به فروش میرسانند 
 
 
 
مهشید : سلام من از وقتی از سرم نیاسینامید استفاده میکنم جوش های زیر پوستی میزنم نباید دیگه استفاده کنم؟
 
پاسخ : سلام.اوایل استفاده از این محصول طبیعیه که جوشهای زیر پوستیتون زیاد بشه.به استفاده ادامه بدید به مرور کمتر میشود
 
 
 
شقایق : وقت بخیر آیا میتونم سرم نیاسینامید اسید رو با کرم ویتامین سی اوردینری استفاده کنم یا یک روز درمیان. اگه ممکن هست راهنمایی کنید.
 
پاسخ : با سلام سمیرا عزیز. وقت شما هم بخیر. نیاسینامید تداخل جزئی دارد. اگر پوست حساسی دارید توصیه نمی شود از هر دو محصول در یک روتین استفاده نمایید.
 
 
 
لیلا : سلام من قصد خریدش رو داشتم. میخواستم بپرسم برای پوست دارای التهاب و منافذ چه مرطوب کننده ای همراه اوردینری مناسبه؟
 
پاسخ : با سلام . توصیه میکنیم از مرطوب کننده ای استفاده کنید که فاقد چربی باشد.
 
 
 
محمد: سلام ببخشید من تقریبا ۱۰ روزی میشه از این سرم دارم استفاده میکنم اما بهتر نشده صورتم احساس میکنم بدتر شده لطفاً میشه مشاوره بدین

پاسخ : با سلام در ابتدای مصرف امکان برون ریزی وجود دارد که در تداوم استفاده برطزف می گردد.

 

شبنم : سلام میخاستم بدونم بعد از قطع کردن این محصول صورت دوباره جوش میزنه؟ و اینکه روزهای اول استفاده صورت برون ریزی داره؟ برای جای جوش موثره؟

پاسخ : با سلام فاطمه عزیز. مراقبت پوستی امری مداوم و همیشگی ست. بعد از اتمام سرم میبایست مراقبت پوستی خود را ادامه دهید. بله برای جوش موثر است و در ابتدای مصرف امکان برون ریزی در برخی افراد وجود دارد.

 

رضوانه : وقتتون بخیر من سرم نیاسینامید و الفا اربوتین رو  از فروشگاه اوردینری استور که فرموده بودید خریداری کردم . ترتیب استفاده شو لطف میکنید بگید؟

پاسخ : وقت شما هم بخیر. پس از شستشو و خشک کردن صورت ابتدا با آلفا آربوتین شروع کنید و سپس با نیاسینامید ادامه دهید. 2 تا 3 قطره از هر یک از سرم ها برای کل صورت کافی است. بین سرم ها کمی فرصت دهید تا جذب کامل صورت گیرد.

 

شیما : سلام رو جوش های سر سفید تاثیری داره رو پیشونیم وجود داره ؟

پاسخ : بله برای رفع انواع جوش قابل استفاده است.

 

فرزانه : با سلام میخواستم بپرسم استفاده همزمان از سرم نیاسینامید اسید و هیالورونیک اسید اوردینری به چه صورته ؟ هر شب میشه استفاده کرد ؟ و اینکه کدوم اول باید زده بشه ؟ و اینکه از کجا بخریم لطفا جواب بدید 

پاسخ : با سلام . در مصرف همزمان این دو با هم ابتدا از هیالورونیک اسید شروع کنید و سپس از نیاسینامید استفاده کنید. طریقه مصرف به صورت روزی دو مرتبه صبح و شب روی پوست تمیز و خشک می باشد. توصیه می کنیم در انتها از یک کرم مرطوب کننده نیز استفاده کنید. میتوانید از فروشگاه های اوردینری استور مادران و یا سراوی ایران تهیه بفرمایید . این سه فروشگاه تا امروز محصولات اورجینال به فروش رسانده اند 

رضا :  سلام یه سوال داشتم این سرم رو به تنهایی استفاده کنیم نتیجه میده ؟ و اینکه میخواستم بدونم چند بار در روز و چه موقع استفاده کنیم ؟

پاسخ : با سلام. الزامی به استفاده محصول مکمل در کنار این محصول وجود ندارد. توصیه میکنیم برای رطوب رسانی بیشتر از یک مرطوب کننده مناسب پوستتون پس از استفاده از سرم استفاده نمایید. طریقه مصرف این محصول به صورت روزی دو مرنبه (صبح و شب) روی پوست تمیز و خشک می باشد.

فریبا : جناب دکتر استفاده از نیاسینامید بالانس بهتره یا اوردینری ؟

پاسخ : با سلام . برند اوردینری به نسبت برند بالانس از کیفیت و تاثییر گزاری بیشتری برخوردار است . 

 

 

حانیه : آیا سروم نیاسینامید اوردینری میشه دوران بارداری استفاده کرد ؟

پاسخ : با سلام خیر 
 
 
 
زهرا : سلام وقتتون بخیر ببخشید من حدود هشت روز استفاده کردم فقط منافذ کوچیک کردن اما جوشای صورتم هیچ تغییری نکرد و لکه هام انگار بیشتر شدن ادامه ندم مصرفشو؟

 
پاسخ : سلام.وقت بخیر تا 2-3 هفته اول طبیعیه به استفاده ادامه بدید و حتما ضدآفتاب بزنید
 
 
 
حنانه : آیا مصرف سرم جوش اوردینری درشیر دهی مضر است؟
 
پاسخ : سلام.بهتره استفاده نشه
 
 
 
محسن : سلام وقت بخیر من از سرم نیاسینامید استفاده کردم ب شدت پوستم ری اکشن نشون داده و یک هفته هست درگیرش هستم و ب شدت متورم و قرمز شده ناگفته نماند از سرم آلفا آربوتین و لاکتیک اسید هم در روتین پوستین استفاده میکردم !میشه بخاطر این باشه؟!با یکی ازاین دومحصول یا هردو محصول تداخل داشته باشه؟ممنون میشم اگر ک راهنمایی کنید

 
پاسخ : سلام.وقت بخیر.تا 2-3 هفته اول استفاده از نیاسینامید باعث برون ریزی جوشهای زیر پوستیتون میشه.در کنار الفا اربوتین میتونین استفاده کنین ولی با لا کتیک اسید تداخل داره باید در روتین جدا استفاده بشه
 
 
 
فاطمه : سلام نسبت به نو حساسیتی داره که حتما شب بزنیم یا نور نخوره یا خیر
 
پاسخ : سلام.وقت بخیر.هم صبح . هم شب بزنین.صبح ها هم از روش ضدآفتاب بزنین
 
 
 
نازنین : سلام من نیاسینامید و هیالورونیک خریدم بعد لز استفاده از نیاسینامید یک رب موندن روی پوست صورت و ابکشی کنم بعد بلافاصله هیالورونیک استفاده کنم یا شستشو نمیخواد؟ و چقدر بمونه؟
 
پاسخ : سلام.وقت بخیر.نیازی به شستشو نداره بعد جذب هیالورونیک بزنین
 
 
 
آرزو : سلام من سرم نیاسینامید گرفتم و شب ها از کرم ضد لک ام کیو استفاده میکنم اشکال نداره باهم استفاده کنم وبعد از اینکه سرم زدم چند دقیقه رو پوست بمونه بعد بشورمش
 
پاسخ : سلام.وقت بخی.نمیتونین باهم استفاده کنین چون تداخل دارن.نیاسینامید نیازی به شستشو نداره
 
 
مهرنوش : من یدونه خریدم فکر میکنم فیک باشه چیکار کنم چطور بفهمم اصله یا نه لطفا راهنمایی کنید و شما میگید از کجا بخریم ؟
 
پاسخ : نمونه ی اصل و فیک این محصولات به راحتی قابل تشخیص نیستند چررا که تفاوت های موجود بسیار جزئی و غیر قابل تشخیص هستند . توصیه منیکنم از فروشگاه های مطمئن تر خریداری بفرمایید . در گوگل سرچ بفرمایید اوردینری استور 
 
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چگونه اوردینری اصل و فیک را تشخیص دهیم +(پاسخ دکتر اکبری)" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چگونه اوردینری اصل و فیک را تشخیص دهیم +(پاسخ دکتر اکبری)"، کلیک کنید.