پرداخت 27 همت تسهیلات کمک ودیعه مسکن

پرداخت ۲۷ همت تسهیلات کمک ودیعه مسکن

بانک مرکزی اعلام کرد: از تیرماه سال 1401 تاکنون حدود 27 هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن با هدف تنظیم بازار اجاره مسکن و حمایت از مستاجرین به 393 هزار و 850 نفر از متقاضیان توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری برای شما از بانک مرکزی، طی این مدت از مجموع 454 هزار و 601 متقاضی معرفی شده از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع ماده (4) قانون جهش تولید مسکن که نسبت به تشکیل پرونده اقدام نموده اند، تعداد 39 هزار و 850 فقره تسهیلات به مبلغ 269 هزار میلیارد ریال پرداخت شده و الباقی متقاضیان نیز (تعداد 60 هزار و 751 نفر) در حال سپری کردن فرآیند تشکیل پرونده می باشند تا در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

این گزارش حاکی است، طی سال های 99 و 1400 نیز مجموعاً 454 هزار و 358 متقاضی به مبلغ 138 هزار میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع مالی اختصاص یافته به ستاد ملی مقابله با کرونا شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت 27 همت تسهیلات کمک ودیعه مسکن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت 27 همت تسهیلات کمک ودیعه مسکن"، کلیک کنید.