پاکسازی تالاب استیل آستارا از زباله – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

پاکسازی تالاب استیل آستارا از زباله - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

محمد رضا سلامی ریک در گفت و گو با خبرنگار برای شما اظهار کرد: طی فراخوان اداره محیط زیست شهرستان مرزی آستارا و با حضور و مشارکت دوستداران محیط زیست، هلال احمر، شهرداری و بخشداری مرکزی، حاشیه تالاب استیل آستارا و سایت گردشگری این تالاب از وجود زباله و سایر پسماندهای رها شده مسافران نوروزی پاکسازی شد.

وی افزود: در این اقدام در حدود یک تن زباله و سایر پسماندها از حاشیه این تالاب جمع آوری و با همکاری خدمات شهری شهرداری آستارا به سایت زباله شهری منتقل شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا با بیان اینکه سالانه چندین هزار گردشگر داخلی و خارجی از تالاب استیل بازدید می کنند از گردشگران و بازدیدکنندگان این تالاب زیبا خواست تا از آلوده کردن محیط زیست با رها سازی زباله ها و پسماندها خودداری نمایند.

تالاب استیل آستارا یکی از تالاب های آب شیرین و شکار ممنوع کشور با حدود 138 هکتار مساحت است که علاوه بر زیستگاه انواع گونه های گیاهی و جانوری، تامین کننده آب کشاورزی بخشی از مزارع شالیزاری منطقه نیز می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاکسازی تالاب استیل آستارا از زباله – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاکسازی تالاب استیل آستارا از زباله – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.