وقوع یک فقره قتل بر اثر نزاع و درگیری در تبریز

وقوع یک فقره قتل بر اثر نزاع و درگیری در تبریز
آفتاب نیوز :

سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام انتقال و مرگ مشکوک فردی چاقو خورده به یکی از مراکز درمانی شهر تبریز با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس به این مرکز درمانی اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه مشخص کردند دو نفر به علت اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر تبریز درگیر شدند و قاتل ۶۰ ساله با ضربات سلاح سرد (چاقو) جوان ۳۵ ساله را به قتل رسانده است.

وی به هوشیاری و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان در این خصوص اشاره کرد و گفت: متهم که از ناحیه پهلو در این درگیری مصدوم شده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط تیم مجرب پلیس شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی های تخصصی به قتل اعتراف کرد.

وی در پایان امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هیچ عمل یا فعالیت مجرمانه ای از دید و منظر پلیس مخفی نخواهد ماند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع یک فقره قتل بر اثر نزاع و درگیری در تبریز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع یک فقره قتل بر اثر نزاع و درگیری در تبریز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه