وقتی پرسپولیس پروین را دق داد!

وقتی پرسپولیس پروین را دق داد!

به گزارش خبرگزاری برای شما؛ بلافاصله بعد از پایان علی پروین که همراه با رضا درویش بازی را تماشا می کرد، گفتگویی را با ممحمدرضا احمدی انجام داد و در این مورد صحبت کرد.

پروین در خصوص قهرمانی پرسپولیس گفت: خدا به مردم خیر بدهد من اشک در چشم هایم جمع شده بود. من این همه اینجا بازی کرده بودم اینقدر زجر نکشیده بودم. مبارک مردم باشد و دست آقای درویش و هییت مدیره و علی الخصوص بازیکنان درد نکند. مبارک همه مردم باشد.

وی افزود: پرسپولیس نیمه دوم خیلی بهتر شد و سه چهار موقعیت داشت. آقای نویدکیا تیم خیلی خوبی درست کرده و فوتبال یعنی همین. ما فوتبال نگاه میکنیم لذت میبریم و الان هم خواهش دارم وقتی داوران یک سوت میزنند نریزید سر او، او چه گناهی کرده؟ بازهم میگویم مبارک همه باشد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقتی پرسپولیس پروین را دق داد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقتی پرسپولیس پروین را دق داد!"، کلیک کنید.