هنرمند ایرانی در راه قزاقستان

هنرمند ایرانی در راه قزاقستان

اسماعیل شفیعی عضو هییت علمی دانشگاه هنر (دانشکده سینما و تیاتر) نمایش « بازگشت بی شکوه جادوگر سیاه » را در ششمین فستیوال بین المللی تیاتر «کوکلندیا » که در قزاقستان برگزار می شود، اجرا می کند.

به گزارش برای شما، در این نمایش عروسکی-زنده که ویژه کودکان است، مینا امامی ، فرزانه میدانی و روزبه (محمدرضا ) رهگذر بازی می کنند و نسیم یاقوتی طراحی و ساخت عروسک ها و صحنه آن را به عهده دارد .

گفتنی است که گروه تیاتر «چایکا» با مدیریت و کارگردانی شفیعی، در سال گذشته با حضور در سه فستیوال خارجی طبق اعلام خودشان موفق به کسب چند جایزه بین المللی برای تیاتر ایران شد.

پیش از این، نمایش «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران» این گروه موفق به کسب جایزه بهترین نمایش اکسپریمنتال (تجربه گرا / نوآورانه) از سی امین فستیوال بین المللی تیاتر «کوک آرت» سن پطرزبورگ شد. این نمایش همچنین از فستیوال بین المللی تیاتر «روسکایا کلاسیکا»ی مسکو جوایز بهترین کارگردانی و جایزه ویژه هییت داوران را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که ششمین فستیوال بین المللی تیاتر «کوکلندیا» قزاقستان خردادماه سال جاری برگزار می شود.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هنرمند ایرانی در راه قزاقستان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هنرمند ایرانی در راه قزاقستان"، کلیک کنید.