هشت پایگاه در هرمزگان آماده دریافت نذر خون عزاداران حسینی است

هشت پایگاه در هرمزگان آماده دریافت نذر خون عزاداران حسینی است

برای شما/هرمزگان مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: هشت پایگاه ثابت و سیار انتقال خون استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده دریافت خون از عزاداران هستند.

 ایمان زارعی مدیرکل انتقال خون هرمزگان امروز دوشنبه ۲۵تیر، ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان در این ایام افزود: این پایگاه‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، قشم و پارسیان آماده خونگیری از عزاداران حسینی است.

وی اظهار کرد: پایگاه مرکزی انتقال خون و پایگاه سیار امامزاده سید مظفر(ع) در بندرعباس، تاسوعا و عاشورا از ساعت ۱۷ تا ۲۳ اقدام به خونگیری می‌کند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان یادآور شد: پایگاه مرکزی بندرلنگه نیز در تاسوعای حسینی صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و شب‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و روز عاشورا از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر و پایگاه سیار حسینیه ۱۴ معصوم این شهرستان نیز در شب عاشورا از ساعت ۱۹ تا ۲۳ فعال است.

زارعی ادامه داد: پایگاه مرکزی انتقال خون قشم در روزهای عاشورا و تاسوعا از ساعت ۱۷ تا ۲۲، پایگاه مرکزی رودان از ساعت ۹ تا ۱۳، پایگاه مرکزی میناب صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و پایگاه مرکزی پارسیان نیز در شب تاسوعا از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده خونگیری هستند.

پایان خبر برای شما 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشت پایگاه در هرمزگان آماده دریافت نذر خون عزاداران حسینی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشت پایگاه در هرمزگان آماده دریافت نذر خون عزاداران حسینی است"، کلیک کنید.