نیازمند بازبینی و بازنگری در استراتژی، راهبردها و برنامه های کمیته امداد هستیم

نیازمند بازبینی و بازنگری در استراتژی، راهبردها و برنامه‌های کمیته امداد هستیم

برای شما/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نیازمند بازبینی و بازنگری در استراتژی راهبردها و برنامه های کمیته امداد هستیم گفت: با اینکه کمک به نیازمندان براساس فرهنگ و آموزه های دینی کاری شایسته است اما اگر این فضیلت منجر به توانمندسازی آن ها شود یک گام مهم رو به جلو و راهبردی تحول آفرین است.

بهرام سرمست در آئین تجلیل از خیریه ها و تشکل های مردمی آذربایجان شرقی با تسلیت درگذشت خیّر نیک اندیش تبریزی حاج یعقوب صادق نوبری اظهار کرد: کمیته امداد جزو نهادهای انقلابی است که همواره در طول تاریخ فعالیت یاری رسان نیازمندان در جامعه بوده است.

وی یادآوری کرد: حضرت امام خمینی(ه) وقتی کمیته امداد را بنا نهادند به ضرورت و فلسفه وجودی این نهاد انقلابی در نظام اجرایی و سیاسی کاملا واقف بودند.

وی افزود: این نهاد کمک های بسیار چشمگیری را برای خانواده های نیازمند انجام داده است.

وی ادامه داد: هر چقدر در حوزه اشتغال و کارآفرینی همت کنیم باز هم کم است.

استاندار آذربایجان شرقی به پیشینه تبریز در امور خیر و ریشه دواندن موسسه های خیریه در تاریخ این شهر اشاره کرد و گفت: تبریز به کمک این موسسه های خیریه است که امروز به شهری بدون گدا تبدیل شده و بسیاری از مشکلات و نیازهای محرومان از طریق این موسسات تامین و برآورده می شود.

وی بیان کرد: آذربایجان به ویژه شهر تبریز در بین شهرهای ایران اولین است و انگیزه ای جز خداخواهی دگرخواهی و دوری از خودبینی پشت آن نیست.

به گزارش برای شما به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی وی در پایان گفت: انتظار داریم در آینده هم براساس این ریشه های تاریخی شاهد ثمرات و اثرات بسیاری برای جامعه باشیم.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیازمند بازبینی و بازنگری در استراتژی، راهبردها و برنامه های کمیته امداد هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیازمند بازبینی و بازنگری در استراتژی، راهبردها و برنامه های کمیته امداد هستیم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه