موافقت نهایی با افزایش حقوق ها / میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

موافقت نهایی با افزایش حقوق‌ها / میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری برای شما هفته گذشته رئیس مجلس به همراه روسای کمیسیون برنامه و بودجه کمیسیون اقتصادی مجلس و وزرای مربوطه میهمان رئیس جمهور بودند که در آن موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت تصویب شد. پس از ابلاغ آن سازمان اداری و استخدامی و صندوق ها احکام بازنشستگان را صادر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای فرهنگیان/ واریز پاداش پایان خدمت آغاز شد + جزییات

بازنشستگان تامین اجتماعی حتما بخوانند/ خبر جدید وزیر کار درباره افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان

اقتصادآنلاین نوشت: همچنین فاطمه مهاجرانی در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد: ۴۱ درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ با تلاش های سازمان برنامه و بودجه بانک مرکزی و وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.

۲۲۳۲۲۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موافقت نهایی با افزایش حقوق ها / میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موافقت نهایی با افزایش حقوق ها / میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه