ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، سرهنگ پیمان کرمی از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در روز جمعه 17 فروردین ماه در محدوده این استان خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 17 فروردین ماه از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل یک طرفه می شود. رانندگان هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

سرهنگ کرمی بیان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک، مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند و ضمن مدیریت زمان، سفر خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. همکاری رانندگان با ماموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.