مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات است – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برای شما، حجت الاسلام قادر محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نظرآباد که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: عرفه، روز عرفان نظری و روز معرفه الله و عید قربان، روز عرفان عملی و لقاء الله است.

وی بیان کرد: امام صادق (ع) فرمودکشاورزان گنج های خدا روی زمینند، مقام آنان در روز قیامت از همگان بهتر و قرب و منزلتشان از همه بیشتر است و «مبارک» خوانده می شوند.

امام جمعه نظرآباد تصریح کرد: ادامه تفکر و منش شهید آیت الله رییسی، نویدبخش آینده روشن برای کشور است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است.

محمدی گفت: رژیم صهیونیستی با هدف آزادی 4 اسیر خود در مرکز نوار غزه جنایتی بسیار وحشتناک مرتکب شد.

وی اظهار کرد: رفتار انسانی نیروهای فلسطینی در برابر اسرای اسراییلی برخلاف رفتار غیرانسانی صهیونیست ها با اسرای فلسطینی است.

امام جمعه نظرآباد متذکر شد: با وجود ادعاهای بنیامین نتانیاهو در مورد پیروزی صهیونیست ها، تار و پود رژیم صهیونیستی، سست تر از تار عنکبوت شده و در حال نابودی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات است – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات است – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.