مردم شهرستان فارسان چشم انتظار تصمیمات عادلانه بهره برداری از پروژه سد باباحیدر هستند

مردم شهرستان فارسان چشم انتظار تصمیمات عادلانه بهره برداری از پروژه سد باباحیدر هستند

به گزارش خبرگزاری برای شما استان چهارمحال وبختیاری سید احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بیست و چهارمین اجلاس شورای اسلامی استان که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و مدیر کل بازرسی استان برگزار گردید خاطرنشان کرد: مردم شهر باباحیدر از بی آبی و مشکلات ناشی از سد باباحیدر نظیر دسترسی ایستگاه زباله خود کامگی مسئولین استانی و شهرستانی  آسیبهای ناشی از انفجار های غیر استاندارد و زور گویی های آب منطقه ای به کشاورزان در این سالهای متوالی در ساخت سد باباحیدر  رنج می برند.

وی افزود: در راستای صیانت از قانون و پاسداری از رأی مردم شهر باباحیدر و شهرستان فارسان به نمایندگی از جمعیت یازده هزار نفری مردم شهرباباحیدر و ۹۵۲۸۶ نفری شهرستان فارسان   فریاد العطش سر می دهم و برای رفع مشکلات ناشی از تامین  و آلودگی های آب شرب  خواهان  رسیدگی ویژه مسئولان دلسوز هستم.
 
هاشمی تصریح کرد: سد باباحیدر در سال گذشته با حضور رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و جمعی از اصحاب  رسانه افتتاح شد ولی این سد آبگیری نشد که جای تأسف دارد.

وی بیان داشت: این سد در محدوده زمین های مستثنیات مردم  باباحیدر واقع شده است و انتظار می رود حق و حقوقات مردم این منطقه چه  در بهره برداری از آب و چه در محاسبه و پرداخت دیون نادیده گرفته نشود .

هاشمی یادآور شد: مردم شهید پرور و انقلابی شهر باباحیدر برخلاف وعده های دروغین بعضی از  مسئولین ذیربط در این چند سال اجرای عملیات عمرانی سد باباحیدر هیچ گونه مخالفتی ننموده و تمام همکاری های لازم را انجام داده اند.

وی در پایان تاکید کرد : اعلام آمادگی می نمائیم تا برای رفع موانع جهت بهره برداری از این پروژه در کنار مسئولین هستیم و هر اقدامی لازم باشد انجام می دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم شهرستان فارسان چشم انتظار تصمیمات عادلانه بهره برداری از پروژه سد باباحیدر هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم شهرستان فارسان چشم انتظار تصمیمات عادلانه بهره برداری از پروژه سد باباحیدر هستند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه