عکس/ تبلیغ جالب ایران ایر در مجله خارجی؛ پارسال پکن و توکیو، امسال نیویورک

در فروردین ۱۳۵۴ شرکت هواپیمایی ایران ایر تبلیغی را در یک نشریه انگلیسی منتشر کرد تا توریست های بین المللی را از شروع پرواز جدید خود با هواپیما های آخرین مدل بوئینگ مطلع کند.

عکس/ تبلیغ جالب ایران‌ایر در مجله خارجی؛ پارسال پکن و توکیو، امسال نیویورک

آفتاب نیوز :

در این تبلیغ ایران ایر از این گفته که اهالی نیویورک از این به بعد پرنده اسطوره ای و افسانه ای ایران «هما» را ۵ بار در هفته در فرودگاه های خود خواهند دید.

ایران ایر در این تبلیغ تاکید کرده که با پرواز های خود به نیویورک پکن توکیه لندن و تهران یکی از امن ترین شرکت های هوایی جهان است که رشد بسیار سریعی را تجربه می کند.

عکس/ تبلیغ جالب ایران ایر در مجله خارجی؛ پارسال پکن و توکیو امسال نیویورک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس/ تبلیغ جالب ایران ایر در مجله خارجی؛ پارسال پکن و توکیو، امسال نیویورک" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس/ تبلیغ جالب ایران ایر در مجله خارجی؛ پارسال پکن و توکیو، امسال نیویورک"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه