عدالت پیامبر اکرم الگوی کامل و جامعی برای جوامع بشری است

عدالت پیامبر اکرم الگوی کامل و جامعی برای جوامع بشری است

برای شما/کردستان امام جمعە شهر سنندج گفت: عدالت پیامبر مکرم اسلام نمونە و الگوی کامل و جامعی برای همە مسئولین و جوامع بشری است.

ماموستا فایق رستمی امروز (۱٦شهریور) در خطبەهای نماز جمعە شهر سنندج ضمن گرامیداشت ماە ربیع الاول و میلاد بابرکت نبی مکرم اسلام اظهار کرد: امروزە میلیاردها انسان بە دین مقدس اسلام ایمان آوردە و همین امر خشم دشمنان را برانگیختە است.

وی عنوان کرد: ارادت و عشق مردم کردستان بە پیامبر و اهل بیت ایشان بی نظیر است و با فرارسیدن ماە مبارک ربیع الاول شاهد برگزاری مراسمات مولودی خوانی در استان خواهیم بود.

ماموستا رستمی اضافە کرد: پیامبر گرامی اسلام از چنان جایگاە رفیعی نزد خداوند برخوردار است کە خداوند بارها و بارها و بە کرات در قرآن کریم از ایشان نام بردە است.

وی ادامە داد: تمامی صفات پیامبر مکرم اسلام در قرآن آمدە و همە پیامبران بە او ایمان آوردەاند و ندای آمدن ایشان را بە گوش جهانیان رساندەاند.

ماموستا رستمی افزود: یکی از اصلی ترین ویژگی های پیامبر مکرم اسلام خلق عظیم ایشان است کە خداوند او را بە عظیم یعنی برتر و بزرگ تر توصیف کردە است.

امام جمعە شهر سنندج بیان کرد: خداوند پیامبر را فرستاد تا جاهلیت را در هم شکند و نور و عدالت و اتحاد را در جامعە بشریت بنیاد نهد.

ماموستا رستمی افزود: عدالت پیامبر مکرم اسلام نمونە و الگوی کامل و جامعی برای همە مسئولین و جوامع بشری است.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عدالت پیامبر اکرم الگوی کامل و جامعی برای جوامع بشری است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عدالت پیامبر اکرم الگوی کامل و جامعی برای جوامع بشری است"، کلیک کنید.