شیوه استایل برای مهمانی، دورهمی + تیپ زنانه شیک

انواع استایل برای مهمانی

استایل برای مهمانی متنوع است؛ اما در اولین مرحله باید مشخص کنید در چه مهمانی حضور می‌یابید؟ یک مهمانی رسمی است یا خودمانی؟ هر جمعی استایل مخصوص به خود را می‌طلبد. در ادامه ایده های جالبی در زمینه ست کردن لباس برای مهمانی به شما خواهیم داد.

شیوه استایل برای مهمانی، دورهمی + تیپ زنانه شیک
  • استایل کلاسیک

استایل کلاسیک نوعی استایل ساده و شیک است که در آن از رنگ های خنثی مانند خاکستری مشکی طوسی کرم بژ یا سورمه ای استفاده می‌شود.

برای یک مهمانی کلاسیک می‌توانید از پیراهن بلند مشکی که از جنس ساتن باشد همراه با کفش پاشنه بلند و اکسسوری های جذاب استفاده کنید. به طور کلی پیراهن‌ های بلند ساتن ظاهری بسیار لوکس و جذاب به شما می‌بخشند.

می‌توانید مدل‌ هایی با آستین‌ های بلند یقه‌های V شکل و شکاف‌ های کناری را انتخاب کنید. کت و شلوار خاکستری و دامن های بلند نیز گزینه جذابی هستند تا به خوبی در مهمانی بدرخشید.

در این نوع استایل از اکسسوری های طلایی و مینیمال استفاده کنید تا زیبایی شما چندین برابر شود.

برای اینکه یک استایل اسپرت جذاب و عالی داشته باشید استفاده از بادی های جذاب شما را زیباتر می کند. جهت مشاهده لیست قیمت بادی و بادی یقه اسکی در فروشگاه میموسا کلیک نمایید.

  • استایل رمانتیک

اگر به یک مهمانی رمانتیک و عاشقانه مانند جشن نامزدی یا سالگرد ازدواج دعوت شده اید در استایل خود از لباس هایی با پارچه حریر و گیپور استفاده کنید.

در انتخاب رنگ لباس نیز دقت داشته باشید. رنگ های پاستلی بهترین و جذاب ترین گزینه برای یک مهمانی رمانتیک هستند.

می‌توانید یک پیراهن با آستین های پفی صورتی یا ساده بپوشید. از اکسسوری های جذاب و ظریف مانند کیف مینیمال با تزئینات خاص استفاده کنید.

لباس مناسب برای مهمانی

  • استایل بوهمی

استایل بوهمی مخصوص مهمانی های خودمانی دوستانه و فضای باز است. این نوع استایل باعث راحتی شما خواهد بود.

به عنوان مثال می‌توانید یک پیراهن بلند گلدار همراه با کمربند چرمی باریک بپوشید و از گردنبندهای سنگی استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک تاپ دکلته را با دامن پشمی یا کتان ست کنید. انتخاب بلوز نخی یا حریر همراه با شلوار بگ یا مام فیت جین نیست گزینه ای مناسب برای استایل برای مهمانی است.

همچنین می‌توانید یک تونیک بلند کتان همراه با یک شلوار بگ را انتخاب کنی. از طرفی استفاده از دامن بلند چین دار همراه با تاپ نیز ظاهر شما را بهبود می‌بخشد.

  • استایل اسپرت

برای یک مهمانی نیمه رسمی می‌توانید یک شلوار جین تیره را با یک بلوز ساتن براق به رنگ روشن ست کنید. برای کفش یک بوت چرمی کوتاه یا یک کفش کتانی سفید با رویه‌های رنگی انتخاب کنید.

یک کیف دستی کوچک با بند زنجیری و عینک آفتابی بزرگ استایل شما را کامل می‌کند. این ترکیب هم راحت است و هم ظاهری شیک و مدرن به شما می‌دهد.

انتخاب یک کت چرم یا جین کوتاه همراه با تیشرت سفید و شلوار جین مام استایل بسیار جذاب و شیک است. از طرفی می‌توانید یک دامن کوتاه با طرح های گلدار یا راه راه همراه با یک تیشرت اورسایز بپوشید تا زیبایی شما چند برابر شود.

بیشتر بخوانید:

استایل با رنگ سرمه ای و اصول ست کردن با آن

واسه مهمونی چی بپوشم

کفش برای مهمانی

در زیر با انواع کفش مناسب استایل برای مهمانی آشنا خواهید شد.

  • کفش پاشنه بلند: کفش های پاشنه بلند برای مهمانی های رسمی و تجملاتی مناسب هستند. درواقع انتخابی شیک و کلاسیک محسوب می‌شوند که باید متناسب با استایل شما انتخاب شوند.
  • صندل مجلسی: از صندل های زیبا همراه با تزئینات ظریف غافل نشوید. صندل را در مهمانی های تابستانی که در فضای باز برگزار می‌شود بپوشید.
  • کفش تخت: اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید کفش‌ های تخت مانند بالرین یا اسلاید گزینه‌ های خوبی هستند. می‌توانید مدل‌ های تزئین شده و براق را برای مهمانی انتخاب کنید.
  • نیم بوت: بوت و نیم بوت بهترین و محبوب ترین آیتم برای استایل زمستانی مهمانی است.
  • کفش اسپرت: برای مهمانی‌ های دوستانه و غیررسمی می‌توانید از کفش‌ های اسپرت مانند کتانی‌ های شیک یا کفش‌ های ورزشی استفاده کنید.

اکسسوری مناسب استایل برای مهمانی

در استایل برای مهمانی صرفا نباید به انتخاب لباس توجه کنید انتخاب اکسسوری مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است.

  • مهمانی رسمی: در مهمانی های رسمی از زیورآلات مینیمال مانند گوشواره های میخی و گردنبندهای ظریف استفاده کنید. به هیچ عنوان زیورآلات و اکسسوری های زرق و برق دار را برای این نوع مهمانی انتخاب نکنید.
  • مهمانی دوستانه: از آنجایی که در مهمانی های دوستانه استایل های متنوع شاد و راحت تری استفاده می‌شود دستبند و گردنبند مهره‌ای انتخاب مناسبی هستند. از پوشیدن ساعت اسپرت غافل نشوید.
  • مهمانی شب: در مهمانی‌ های شب زیورآلات براق مانند طلا و نقره و سنگ‌ های قیمتی مناسب هستند. انگشترهای نگین ‌دار و دستبند طلا گزینه‌ های خوبی به نر می‌رسند.

جمع بندی

استایل برای مهمانی کار دشواری نیست؛ کافی است نکاتی که در بالا ذکر شد را یاد گرفته و به کار بگیرید. انتخاب نامناسب برای استایل مهمانی ممکن است شما را در معرض دید قرار دهد شما را فردی بی سلیقه جلوه دهد. بنابراین حتما لباس و اکسسوری‌های متناسب با نوع مهمانی را انتخاب کنید. برای یک استایل جذاب می‌توانید از فروشگاه میموسا انواع لباس‌های زیبا را خریداری کنید.

سوالات متداول

چه کفشی برای مهمانی رسمی مناسب است؟

با توجه به اینکه در چه فصلی قرار دارید می‌توانید از کفش های پاشنه بلند یا صندل های پاشنه دار استفاده کنید. برای مهمانی های رسمی در فصل زمستان بهترین گزینه بوت و نیم بوت است.

چه کیفی برای مهمانی مناسب است؟

برای مهمانی های رسمی از کیف کوچک و ظریف استفاده کنید. همچنین در مهمانی های دوستانه و نیمه رسمی کیف های دستی با طرح و رنگ متنوع انتخابی هوشمندانه ای است. اگر به دنبال یک کیف راحت و اسپرت هستید کیف کوله پشتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

در مهمانی چه شالی بپوشیم؟

شال های حریر برای مهمانی های رسمی و نیمه رسمی شال پشمی و گرم برای مهمانی هایی که در زمستان برگزار می‌شود شال نخی و کتان با بافت سبک برای مهمانی های تابستانی و بهاری انتخاب مناسبی هستند. اگر به یک مهمانی خاص و مجلل دعوت شده اید؟ شال کشمیر انتخاب عامه پسند شیک و تجملاتی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شیوه استایل برای مهمانی، دورهمی + تیپ زنانه شیک" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شیوه استایل برای مهمانی، دورهمی + تیپ زنانه شیک"، کلیک کنید.

یک دیدگاه