شناسایی عاملان نزاع در مجتمع تجاری گلستان در دستور کار پلیس+ فیلم – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

شناسایی عاملان نزاع در مجتمع تجاری گلستان در دستور کار پلیس+ فیلم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برای شما، اوایل خرداد ماه نزاع و درگیری گروهی از اراذل و اوباش در مجتمع تجاری گلستان در شهرک قدس وقوع افتاد که شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع و درگیری در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفته است.

شهروندان از پلیس درخواست دارند که با اراذل اوباش و مخلان امنیت برخورد شود.

برخورد پلیس با اشراری که علاوه بر اخلال در نظم عمومی جامعه، به امنیت اجتماعی خدشه وارد می کنند یک مطالبه عمومی مردمی است.

پلیس در مواجهه با افرادی که با عربده کشی، عرض اندام، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم دغدغه امنیتی ایجاد می کنند، هرگز ملایمت و ترحم ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی عاملان نزاع در مجتمع تجاری گلستان در دستور کار پلیس+ فیلم – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی عاملان نزاع در مجتمع تجاری گلستان در دستور کار پلیس+ فیلم – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.