رشد 60 درصدی بازدید روزانه برج آزادی در نوروز 1403

رشد ۶۰ درصدی بازدید روزانه برج آزادی در نوروز ۱۴۰۳

برج آزادی در جشنواره نوروزی، شاهد رشد 60 درصدی بازدید روزانه در روز پنجم فروردین و همچنین رشد 15 درصدی کل ایام نوروز بود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری برای شما، نماد ملی پایتخت با جذب 24998 هزار نفر گردشگر نوروزی در سال 1403، مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.

این استقبال در شرایطی صورت گرفت که بسیاری از مردم شریف ایران به واسطه ایام ماه مبارک رمضان و همچنین شب های پر فیض قدر که سفر ها و گشت و گذار خود را محدود کرده بودند.

جشنواره نوروزی برج آزادی با برپایی رواق هنر های ایرانی همراه با ورک شاپ و فروش آثار هنرمندان برتر، نمایشگاه های تجسمی و صنایع دستی، طراحی چهره و کاریکاتور و اجرای استیج هنری، بازدید از موزه دوربین های عکاسی، موزه شهاب سنگ، بام برج و سایر فضا ها میزبان گردشگران نوروزی بود.
شایان ذکر است برج آزادی در تمامی ایام سال از یکشنبه تا جمعه میزبان هموطنان و علاقه مندان به فرهنگ، هنر و تاریخ و معماری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 60 درصدی بازدید روزانه برج آزادی در نوروز 1403" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 60 درصدی بازدید روزانه برج آزادی در نوروز 1403"، کلیک کنید.