دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می شود – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار برای شما، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ 22 اردیبهشت به شماره 09012973520 در پیام رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می شود – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می شود – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.