درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در توییتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارایه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسوولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده اند، اکنون که آن را نفی می کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی

درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.