خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در ایام نوروز – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در ایام نوروز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رضا دوستی در گفت وگو با خبرنگار برای شما با اشاره به راه اندازی اتوبوس های گردشگری در کرمانشاه جهت برگزاری تورهای رایگان کرمانشاه گردی، ویژه میهمانان نوروزی، اظهار کرد: این طرح از 29 اسفند با اختصاص دو دستگاه اتوبوس ویژه گردشگری در کرمانشاه اجرا می شود.

وی افزود: این اتوبوس ها به منظور رفاه حال گردشگرانی که وسیله حمل و نقل شخصی در اختیار ندارند و یا اینکه نمی خواهند از وسیله نقلیه خود برای بازدیدها استفاده کنند، راه اندازی شده است.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ساعت کار این اتوبوس ها هر روز از 8 صبح تا 20 شب می باشد که «تاق بستان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازار سنتی، خانه صنایع دستی و سراب نیلوفر» از جمله بناهای تاریخی و جاذبه های تفریحی و توریستی کرمانشاه هستند که این اتوبوس ها گردشگران نوروزی را برای بازدید آنها خواهند برد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های این سازمان برای ایام نوروز گفت: شیفت بندی پرسنل برای ارایه خدمات در کلیه روزهای تعطیل و غیر تعطیل نوروز 1403، ساخت سالن انتظار مسافر در پایانه مسافربری شهید کاویانی، بازسازی محوطه پایانه های مسافربری و رنگ آمیزی جداول، ارایه خدمات شبانه روزی تاکسیران مستقر در فرودگاه شهید اشرفی و همچنین پایانه های مسافربری شهید کاویانی و راه کربلا با بیش از 300 دستگاه از دیگر برنامه های این سازمان در ایام نوروز است

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: راه اندازی امداد تاکسی رایگان و همچنین راه اندازی تلفن گویایی 133 برای شنیدن انتقادات و پیشنهادهای مردم از دیگر برنامه های این سازمان در ایام نوروز پیش رو می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در ایام نوروز – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در ایام نوروز – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.