حذف نسرین شاهی از مسابقات پارالمپیک به دلیل مشکل تپانچه

حذف نسرین شاهی از مسابقات پارالمپیک به دلیل مشکل تپانچه

نسرین شاهی پاراتیرانداز ایران در تست تپانچه مردود و از جدول مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی برای شما، نسرین شاهی پاراتیرانداز ایران در ماده تپانچه ۱۰ متر بعد از پایان مسابقه مقدماتی و راهیابی به فینال پارالمپیک پاریس، در تست تپانچه مردود شد تا دیسکالیفه شده و از جدول مسابقات حذف شود.

همچین تیرانداز لتونی نیز به همین مشکل برخورد کرد و او نیز دیسکالیفه و از جدول مسابقات حذف شد.

حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی ایران در توضیحی کوتاه درباره این اتفاق گفت: پیش از برگزاری رقابتها اسلحه‌ها توسط کمیته برگزاری مسابقات تست می شود که مشکلی نداشت. روز گذشته نیز ما شخصا اسلحه را تست کردیم. امروز و در پایان مسابقه و در تست رندوم متاسفانه وزن ماشه از استاندارد پایین تر بود و همین سبب شد تا پاراتیرانداز ما توسط داور ریجکت شده و دیسکالیفه شود. بدین ترتیب یکی از شانس های مسلم مدال ما از دست رفت.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حذف نسرین شاهی از مسابقات پارالمپیک به دلیل مشکل تپانچه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حذف نسرین شاهی از مسابقات پارالمپیک به دلیل مشکل تپانچه"، کلیک کنید.