جهش قیمت موبایل در راه است/ نرخ واردات مسافری گوشی های بالای 600 دلار 2 برابر شد!

به گزارش خبرگزاری برای شما، نرخ واردات مسافری گوشی های تلفن همراه بالای 600 دلار 60 درصد تعیین شد. پیش از این، این نرخ 30 درصد بود.

جهش قیمت موبایل در راه است/ نرخ واردات مسافری گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ۲ برابر شد!

به گزارش مجله شیمی شینی، این تغییرات در نامه «سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی گمرک» به «مدیر کل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه تهران» قید شده است.

بر این اساس نرخ واردات مسافری گوشی های تلفن همراه زیر 150 دلار 16 درصد تعیین شده که شامل 4 درصد حقوق گمرکی و 12 درصد سود بازرگانی است.

گوشی های تلفن همراه بین 15 تا 600 دلار نیز شامل نرخ 6 درصدی حقوق ورودی شامل 4 درصد حقوق گمرکی 2 درصد سود بازرگانی می شوند.

واردات گوشی های تلفن همراه بالای 600 دلار اما شامل نرخ سنگین تری شده است. برای واردات مسافری این گوشی ها نرخ 60 درصدی تعیین شده است که متشکل از 4 درصد حقوق گمرکی و 56 درصد سود بازرگانی است.

همچنین علاوه بر نرخ های حقوق ورودی، 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده، یک درصد حقوق ورودی هلال احمر و «نیم در هزار ارزش کالا» هزینه پسماند دریافت می شود.

جهش قیمت موبایل در راه است/ نرخ واردات مسافری گوشی های بالای 600 دلار 2 برابر شد!

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جهش قیمت موبایل در راه است/ نرخ واردات مسافری گوشی های بالای 600 دلار 2 برابر شد!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جهش قیمت موبایل در راه است/ نرخ واردات مسافری گوشی های بالای 600 دلار 2 برابر شد!"، کلیک کنید.