جمع آوری بیش از 8 تن تفکیک غیر مجاز پسماند در خلازیر منطقه 19

از بامداد امروز در راستای ساماندهی آسیب های اجتماعی انجام شد؛

جمع آوری بیش از ۸ تن تفکیک غیر مجاز پسماند در خلازیر منطقه ۱۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از جمع آوری 8 تن و 840 کیلوگرم تفکیک غیر مجاز پسماند در خیابان سهیل جنوبی ناحیه سه خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری برای شما، علی نایبی افزود: محل دپوی تفکیک غیر مجاز پسماند طی گشت زنی شناسایی  و در قالب اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در ناحیه سه با 10 سرویس جمع آوری و پاکسازی شد.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد مدیریت ارشد شهری در توجه به سلامت اجتماعی و اجرای تدابیر لازم در کاهش آسیب های اجتماعی طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی زباله گردها، کتفی، کولی و چرخی های غیر مجاز در نواحی پنجگانه با جدیت و قوت تمام به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

این مسیول با بیان اینکه زباله گردها و عاملان جمع آوری پسماند به صورت غیر مجاز علاوه بر مسایل و مشکلات اجتماعی چهره شهر را مخدوش و نامناسب می کنند، بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده طی گشت های اجرایی در نواحی انواع پسماند قابل بازیافت از محل های دپوی کارتن و ضایعات جمع آوری می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمع آوری بیش از 8 تن تفکیک غیر مجاز پسماند در خلازیر منطقه 19" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمع آوری بیش از 8 تن تفکیک غیر مجاز پسماند در خلازیر منطقه 19"، کلیک کنید.