تولید فولاد ایران در 2 ماه نخست امسال 1.6 درصد رشد کرد

تولید فولاد ایران در ۲ ماه نخست امسال ۱.۶ درصد رشد کرد

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، آمار تولید فولاد کشور در 2 ماهه سال 1403 را منتشر کرد و از رشد اندک 1.6 درصدی تولید فولاد در این مدت خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری برای شما، طبق گزارش انجمن تولید کنندگان فولاد، بیشترین رشد تولید در مواد اولیه زنجیره آهن و فولاد از جمله کنسانتره سنگ آهن با رشد 17.6 درصد و گندله با رشد 6.8 درصد بوده است، رشد قابل توجه 14 درصدی تولید آهن اسفنجی که می تواند بازار این محصول را به تعادل برساند.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، آمار تولید فولاد کشور در 2 ماهه سال 1403 را منتشر کرد و از رشد اندک 1.6 درصدی تولید فولاد در این مدت خبر داد.

بر اساس این گزارش، رشد 1.5 درصدی تولید مقاطع طویل (میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی) رقم خورد.

رشد 3.6 درصدی تولید انواع ورق های فولادی با تکیه بر افزایش 3.1 درصدی تولید ورق گرم از دیگر دستاورد های این صنعت است.

همچنین، ورق سرد، تنها محصول زنجیره آهن و فولاد که کاهش تولید داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید فولاد ایران در 2 ماه نخست امسال 1.6 درصد رشد کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید فولاد ایران در 2 ماه نخست امسال 1.6 درصد رشد کرد"، کلیک کنید.