تردد بیش از 8 میلیون خودرو در جاده های لرستان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

تردد بیش از ۸ میلیون خودرو در جاده‌های لرستان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برای شما، مرتضی شیروانی روز سه شنبه در گفت وگو با رسانه ها به تعداد تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: متوسط تردد بین استانی در جاده های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی و از تاریخ 25 اسفندماه 1402 تا 13 فروردین 1403، تردد هشت میلیون و هزار و 128 وسیله نقلیه به وسیله 68 دوربین ترددشمار به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هشت میلیون و 410 هزار و 126 تردد، 5 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با بیان اینکه در روز طبیعت تردد 445 هزار و 185 خودرو در جاده های استان ثبت شده است، افزود: 49 هزار و 296 تردد در محورهای ورودی استان و 54 هزار و 380 تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

شیروانی، تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در هجدهمین روز طرح نوروزی به ترتیب مربوط به محور پلدختر – خرم آباد با 29 هزار و 709 و محور سه راهی چالان چولان – خرم آباد 24 هزار و 575 تردد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد بیش از 8 میلیون خودرو در جاده های لرستان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد بیش از 8 میلیون خودرو در جاده های لرستان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.