بزرگ، بزرگتر، لس‌آنجلس/ به سوی المپیک ۲۰۲۸

بزرگ، بزرگتر، لس‌آنجلس/ به سوی المپیک ۲۰۲۸

المپیک پاریس به‌تازگی به پایان رسیده است. سال ۲۰۲۸ بهترین ورزشکاران جهان در بازی‌های لس‌آنجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

به گزارش برای شما، Au Revoir (خداحافظ) پاریس! دیدار دوباره در لس‌آنجلس! در مراسم اختتامیه آن هیدالگو، شهردار پاریس، پرچم المپیک را به کارن باس، همتایش در لس‌آنجلس تقدیم کرد. شهر فرشتگان پس از شهر عشق! اختتامیه پاریس اولین پیش‌درآمد لس‌آنجلس ۲۰۲۸ بود. تام کروز، ستاره هالیوود، روی پشت بام ورزشگاه اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ فرود آمد و به استقبال پرچم المپیک رفت. کیسی واسرمن، رئیس کمیته سازماندهی المپیک ۲۰۲۸، گفت: ما نه برج ایفل داریم و نه ورسای اما ساحل و تابلوی هالیوود را داریم.

در کالیفرنیا قرار است هزاران هوادار و ورزشکار احساساتشان را بروز دهند؟ در روزنامه لس‌آنجلس تایمز نوشته شده است میزبانی المپیک سخت‌ترین کار برای این شهر خواهد بود. چون لس‌آنجلس مترو یا تراموا ندارد! یک بزرگراه بزرگ در شهر است که معمولا ترافیک بسیار زیادی دارد. چهار سال دیگر قرار است میلیون‌ها بازدیدکننده به این شهر بیایند و باید فکری اساسی برای معضل ترافیک بشود.

لس‌آنجلس، «بازی‌های بدون ماشین»

شهردار چشم‌اندازی انقلابی برای المپیک لس‌آنجلس ارائه کرد: المپیک (تقریباً) بدون ماشین خواهد بود. باس گفت: ما بازی‌هایی بدون ماشین می‌خواهیم؛ ​​اگرچه عاشق ماشین‌هایمان هستیم. برای این منظور قرار است بیش از سه هزار دستگاه اتوبوس قرض گرفته شود و حمل‌ونقل محلی نیز توسعه یابد. همچنین قرار است برای کارمندان دورکاری در نظر گرفته شود تا ترافیک کاهش یابد.

چالش دیگر: هیچ سالن و ورزشگاه جدیدی برای المپیک در لس‌آنجلس ساخته نخواهد شد. راه حل چیست؟ علاوه بر بازسازی امکانات موجود و ساختن امکانات موقت، واگذاری مسابقاتی مانند بیسبال و قایقرانی به اوکلاهاماسیتی در نظر گرفته شده است.

مراسم افتتاحیه قرار است در ورزشگاه فوتبال SoFI برگزار شود و ۱۰۰ هزار نفر می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند. بزرگ، بزرگ‌تر، لس‌آنجلس. برگزارکنندگان قول داده‌اند که بودجه هفت میلیارد دلاری برنامه‌ریزی‌شده را از راه کمک‌های کمیته بین‌المللی المپیک، فروش بلیت و حمایت مالی شرکت‌ها تامین کنند.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگ، بزرگتر، لس‌آنجلس/ به سوی المپیک ۲۰۲۸" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگ، بزرگتر، لس‌آنجلس/ به سوی المپیک ۲۰۲۸"، کلیک کنید.