برسی گیرنده گودکس برای سونی Godox X1R-S TTL Flash Trigger Receiver for sony

نقد و برسی تخصصی و مشخصات گیرنده گودکس برای سونی Godox X1R-S TTL Flash Trigger Receiver for sony

برسی گیرنده گودکس برای سونی Godox X1R-S TTL Flash Trigger Receiver for sony

فلاش رادیویی GODOX X1s TTL Flash Trigger

GODOX X1s TTL Flash Trigger شامل گیرنده و فرستنده است. این فلاش رادیویی اولین TTL شرکت GODOX است. این رادیو فلش با سونی سازگار است.

این فلاش رادیویی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند. این فرکانس فرکانس مورد استفاده دوربین های کانن است. برد سیستم وای فای این چراغ قوه رادیویی 100 متر است که چیزی فراتر از نیاز شما را به شما ارائه می دهد، بنابراین در صورت تداخل در فضاهای باز، خیالتان راحت باشد که این مشکل به دلیل برد کم رادیو نیست. . رعد و برق این فلاش رادیویی دارای قابلیت HSS است و تا 1/8000 ثانیه سرعت شاتر را پوشش می دهد و عکاسی در محیط های بسیار روشن را آسان می کند. HSS یا High Speed ​​Sync قابلیتی است که به شما امکان می دهد با فلاش سریعتر از سرعت همگام سازی دوربین خود عکس بگیرید. همچنین، اگر می خواهید سوژه های خود را فریز کنید و عکاسی تجاری انجام دهید، GODOX X1s TTL Flash Trigger با سرعت 1/8000 ثانیه ابزاری است که قطعا به آن نیاز خواهید داشت. این رادیو فلش قابلیت ایجاد 5 گروه مختلف و تنظیم 32 کانال را دارد که به این معنی است که حتی در هنگام استفاده از فلاش های یکسان نیز محدودیتی برای کار شما وجود ندارد.

همچنین، GODOX X1s TTL Flash Trigger دارای قابلیت تنظیم جبران نوردهی تا 3 استاپ در افزایش 1/3 استاپ است. علاوه بر این، این فلاش رادیویی دارای قفل نوردهی است. صفحه نمایش LCD این رادیو فلش دارای نور پس زمینه است و این امکان را به شما می دهد تا تنظیمات مانیتور خود را در نور روز و در فضای باز به خوبی مشاهده کنید. GODOX X1s TTL Flash Trigger دارای یک پورت Micro USB است و می توانید از آن برای ارتقاء سیستم عامل خود استفاده کنید. باتری مورد نیاز این رادیو فلش 2* باتری AA می باشد. تنظیماتی که در این رادیو فلش انجام می دهید پس از 2 ثانیه ذخیره می شوند و پس از راه اندازی مجدد بازیابی می شوند. ابعاد فرستنده 52x75x72 میلی متر و وزن آن 100 گرم و ابعاد گیرنده 47x65x70 میلی متر و وزن آن 70 گرم می باشد. یکی از ویژگی های بسیار مفید GODOX X1s TTL Flash Trigger این است که تنظیمات را به سه گروه A، B و C تقسیم کنید. بنابراین، اگر تنظیمات یکی از گروه ها را به هر نسبتی تغییر دهید، تنظیمات گروه های دیگر نیز انجام می شود. همچنین به همان نسبت تغییر می کنند و نیازی به تغییر دستی هر یک از آنها به صورت جداگانه ندارید.

GODOX X1s TTL Flash Trigger دارای یک پورت ورودی و خروجی برای همگام سازی با کامپیوتر است. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید روی سبک‌های عکاسی تمرکز کنید که نیاز دارند فلاش شما چندین بار در یک نوردهی روشن شود. GODOX X1s TTL Flash Trigger هم اکنون در فروشگاه سایت ما موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیرنده گودکس برای سونی Godox X1R-S TTL Flash Trigger Receiver for sony" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیرنده گودکس برای سونی Godox X1R-S TTL Flash Trigger Receiver for sony"، کلیک کنید.