برسی پروژکتور Professional Video Light LED-1296AS

نقد و برسی تخصصی و مشخصات پروژکتور Professional Video Light LED-1296AS

برسی پروژکتور Professional Video Light LED-1296AS

پروژکتور LED 1296

بررسی پروژکتور LED 1296 در سایت ما

از جانب چراغ های ثابت و پروژکتورها در فیلمبرداری زیاد استفاده می شود. در جهان عکاسی دیجیتال هر چند از رعد و برق ها و رعد و برق برای نورپردازی سوژه معمولی استفاده می شود، اما روند استفاده از چراغ های ثابت برای عکاسی نیز گسترش می یابد. در این میان پروژکتور LED 1296 از نظر تولید نور یکنواخت بدون تولید گرما بسیار مطلوب است. این پروژکتورها قابلیت تغییر مقدار شار نور و تغییر دمای رنگ و همچنین از نظر حمل و نقل کاربردی هستند.

پروژکتور LED 1296

پروژکتور LED 1296 یک منبع نور ثابت با قدرت بالا است که از 1296 LED برای ایجاد خروجی نور مناسب برای فیلم و عکاسی استفاده می کند. شما می توانید شدت نور خروجی این پروژکتور را در 255 سطح تصادفی تغییر دهید. همچنین دمای رنگ نور را می توان از 3200 به 5600 کلوین انتخاب و تغییر داد. تنظیمات شدت نور و دمای رنگ در پشت پروژکتور روی صفحه نمایش قابل مشاهده است. علاوه بر تغییر مستقیم تنظیمات، می‌توانید از کنترل از راه دور همراه با پروژکتور نیز استفاده کنید. حداکثر روشنایی این پروژکتور در فاصله یک متری برابر با 8000 لوکس و زاویه پوشش نور بیش از 120 درجه است.

پروژکتور LED 900 هم از طریق یک باتری 14.4 ولت ولت و آداپتور برق همراه دستگاه تغذیه می شود. البته باید باتری ها را جداگانه خریداری کنید. توان مصرفی این پروژکتور LED 108 وات می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پروژکتور Professional Video Light LED-1296AS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پروژکتور Professional Video Light LED-1296AS"، کلیک کنید.