برسی پروژکتور گودکس Godox LED P 120C Godox LED P 120C

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی پروژکتور گودکس Godox LED P 120C Godox LED P 120C

پروژکتور گودکس Godox LED P 120C

Godox LED P 120C

پروژکتور Godox LED P 120C در واقع یک پنل LED یک تکه است که نوری نرم و یکنواخت را در اختیار کاربر قرار می دهد. این پنل ال ای دی دارای 116 لامپ ال ای دی است که قابلیت ایجاد حداکثر روشنایی 680 لوکس (در فاصله نیم متری) را خواهد داشت. به علاوه پروژکتور Godex LED P 120C به کاربر اجازه می دهد شدت نور را از 10 به 100 درصد تغییر دهد و دمای رنگ نور را از 3300 به 5600 کلوین تغییر دهد.

نورافکن Godox LED P 120C با وزن 220 گرم و ضخامت کمتر از 2 سانتی متر، یکی از سبک ترین و کوچک ترین چراغ های روشنایی قدرتمند است که می توان روی دوربین نصب کرد. نصب این لامپ به دوربین به وسیله پایه متحرک ارائه شده به همراه آن انجام می شود که قابلیت تغییر زاویه را نیز دارد. قسمت زیرین این پایه فلزی بوده و بر روی پایه سه نوع پایه قابل نصب می باشد.

کلید روشن/خاموش و پیچ های تنظیم LEDP120C در پشت قرار دارند. در این قسمت محل نصب آداپتور برای استفاده از برق شهری و محل نصب باتری نیز در نظر گرفته شده است. باتری قابل استفاده برای این چراغ LED از سری L سونی یا مدل های پیش شماره NP-F می باشد. میزان شارژ باتری نصب شده روی این لامپ را می توان با فشردن دکمه تعبیه شده و روشن نمودن چهار لامپ قرار گرفته در کنار این دکمه بررسی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پروژکتور گودکس Godox LED P 120C Godox LED P 120C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پروژکتور گودکس Godox LED P 120C Godox LED P 120C"، کلیک کنید.