برسی ویدیو لایت ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی ویدیو لایت ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo

ویدیو لایت ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo

Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo

ویدئو نور ترکیبی Zhiyun MOLUS G60

معرفی

ویدئو نور ترکیبی MOLUS G60 این چراغ تصویری جیبی ریموت دار ساخت شرکت Xion و در فروشگاه سایت ما موجود می باشد. این محصول با وزن و حجم بسیار سبک خود به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در کیت تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری خود حمل کرده و در شرایط و مکان های مختلف از آن استفاده کنید. عاملی که باعث افزایش فروش ژیون MOLUS G60 Combo شد.

ویدئو نور ترکیبی Zhiyun MOLUS G60

مزایا، معایب و ویژگی های رقابتی

مزایای:

  • قیمت مناسب

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید ویدئو لایت باید در نظر گرفت قیمت آن است. ویدئو نور ترکیبی Zhiyun MOLUS G60 به لطف ویژگی هایی که دارد، قیمت مناسبی دارد و برای مصرف کنندگانی که می خواهند تجهیزات روشنایی باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند، گزینه ای عالی محسوب می شود.

  • حجم و اندازه کوچک

این نور ویدئویی با اندازه مناسب و وزن 3.78 کیلوگرم بسیار کوچک و جمع و جور است و به راحتی قابل حمل و جابجایی است. این ویژگی برای افرادی که می خواهند یک نور ویدئویی قابل حمل بخرند بسیار مهم است.

  • طیف گسترده ای از نور

نور ویدئویی ترکیبی Zhiyun MOLUS G60 دارای طیف وسیعی از نور از 2700 تا 6500 کلوین بوده و امکان ایجاد انواع نورپردازی را فراهم می کند. ویژگی جذابی که برای حرفه ای ها فوق العاده مفید خواهد بود.

  • خنک کننده فعال

این محصول از سیستم خنک کننده فعال DynaVort استفاده می کند که از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند. این ویژگی در افزایش طول عمر Videolite بسیار موثر بوده و یکی از عوامل افزایش فروش آن محسوب می شود.

  • امکان کنترل از راه دور

نور ویدئویی ترکیبی Zhiyun MOLUS G60 از طریق بلوتوث کنترل می شود و امکان تنظیم دقیق نور را فراهم می کند. این ویژگی برای کاربرانی که می خواهند تنظیمات نور را بدون نزدیک شدن به نور ویدئو انجام دهند بسیار مفید است.

معایب:

  • شما نمی توانید اندازه سوراخ را تغییر دهید

افتتاح ویدئو نور ترکیبی Zhiyun MOLUS G60 ثابت است و اندازه آن حدود 6 سانتی متر است. این اندازه برای بسیاری از کاربردها مناسب خواهد بود. اما در برخی موارد می تواند محدودیت هایی ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید از این نور ویدئویی برای روشن کردن یک سوژه بسیار بزرگ استفاده کنید، ممکن است نور کافی نداشته باشید. اتفاقی که به ندرت اتفاق می افتد!

ویژگی های رقابتی:

  • CRI و TLCI بالا

CRI و TLCI نشانگر کیفیت نور هستند. هر چه این مقادیر بیشتر باشد، به نور طبیعی نزدیکتر خواهد بود. در نور ویدئویی ترکیبی Zhiyun MOLUS G60، CRI و TLCI برابر با 96 است که به این معنی است که نور تولید شده توسط این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند رنگ ها را به درستی نمایش دهد.

  • نوع نور COB

COB مخفف Chip on Board و به معنای استفاده از یک تراشه نور LED بزرگ در یک ماژول نوری است. این نوع نور نسبت به سایر انواع نور مزایای متعددی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازده نوری بالاتر: COB ها می توانند نور بیشتری را با مصرف انرژی کمتر تولید کنند.

توزیع یکنواخت تر نور: COB نور را به طور یکنواخت تر پخش می کند. رویدادی که می تواند تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت تصویر و افزایش فروش داشته باشد.

کنترل بهتر: COB ها کنترل دقیق تری دارند و می توانند در ایجاد افکت های نوری مختلف کارآمدتر باشند.

مزایا، معایب و ویژگی های رقابتی نور ویدئویی ژیون MOLUS G60 Combo

سوالات متداول

  • نور ویدئویی ژیون MOLUS G60 Combo برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول برای انواع برنامه های ویدئویی مانند فیلمبرداری، عکاسی و استریم مناسب است. این نور ویدئویی به دلیل قدرت بالای خود نور کافی برای روشنایی محیط را فراهم می کند و به لطف حالت های مختلف نور می توان از آن برای سبک های مختلف عکاسی استفاده کرد.

  • چگونه نور ویدئویی ژیون MOLUS G60 Combo را به گوشی هوشمند متصل کنیم؟

برای اتصال ویدئو نور ترکیبی Zhiyun MOLUS G60 برای گوشی های هوشمند می توانید از بلوتوث استفاده کنید.

سوالات متداول نور ویدئویی ترکیبی Zhiyun MOLUS G60

بطور کلی، ویدئو نور ترکیبی Zhiyun MOLus G60 یک گزینه عالی برای فیلمبرداران و عکاسانی که به دنبال محصولی با کیفیت بالا، قابل حمل و مقرون به صرفه هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدیو لایت ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدیو لایت ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color Pocket COB Monolight Combo"، کلیک کنید.