برسی ویدئو لایت گودکس Godox SL60 LED Video Light Godox SL-60 LED Video Light

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی ویدئو لایت گودکس Godox SL60 LED Video Light Godox SL-60 LED Video Light

ویدئو لایت گودکس Godox SL60 LED Video Light

Godox SL-60 LED Video Light

تمام تصاویر، اشکال و حتی رنگ ها تنها با حضور نور معنا پیدا می کنند. از زمان اختراع اولین دوربین تا به امروز مشکل نور مهمترین مسئله عکاسان و دوربین سازان بوده است و تمامی اجزای دوربین بر اساس نور ورودی از لنز گرفته تا دیافراگم و شاتر تنظیم می شوند. عکس ها و فیلم ها با کوچکترین تغییری در نحوه تابش نور تغییر می کنند و این موضوع آنقدر اهمیت دارد که هر ساله شاهد معرفی تجهیزات نورپردازی جدید از سوی شرکت های فعال در این زمینه هستیم.

نورپردازی موضوع بسیار گسترده ای است و بخش بزرگی از مهارت یک عکاس یا فیلمبردار به نحوه نورپردازی آنها بستگی دارد. این افراد از تجهیزات مختلفی برای نمایش سوژه ها و صحنه ها استفاده می کنند که از مهمترین آنها می توان به فلاش ها و منابع نوری پیوسته یا Video Liteامروزه برای ساخت هر دو دستگاه از ال ای دی استفاده می شود. به لطف ساختار خاص LED ها، نور تولید شده توسط آنها پیوسته است. یکی دیگر از ویژگی های متمایز ال ای دی ها مصرف انرژی بسیار پایین آنهاست، به طوری که تنها ده درصد از کل انرژی مصرفی از بین می رود و 90 درصد باقیمانده به طور کامل به نور تبدیل می شود. از طرفی نور ال ای دی ها از نظر دما و شدت انتشار قابل کنترل است و این ویژگی آنها را به بهترین گزینه برای نورپردازی روش های مختلف عکاسی و فیلمبرداری تبدیل می کند.

نورهای ویدئویی که نمونه ای از آن ها محصول ما Godox SL-60 LED Video Light است، بیشتر در استودیوها و رویدادهای فیلم یا سینما استفاده می شود، اما چندین سال است که از این منابع نوری در عکاسی نیز استفاده می شود. تفاوت عکس هایی که چندین بار از یک جسم گرفته می شود، در بیشتر موارد فقط در نحوه نورپردازی است. علیرغم وجود نورهای ویدئویی، عکاسان تازه کار می توانند بدون نگرانی میزان نور ساطع شده را به صورت دستی تنظیم کرده و شروع به عکاسی و اندازه گیری عکس های خود کنند. شرایط سایر مهارت ها از طرفی در استفاده از نور ویدئو یا نور پیوسته، نیازی به نورسنجی پیوسته برای عکاسی نیست.

چراغ های تصویری موجود در بازار عمدتاً به دو صورت طراحی می شوند: قابل نصب روی دوربین و نصب روی سه پایه و بسته به کارایی و موقعیت استفاده دارای اندازه های متفاوتی هستند.

چراغ ویدیویی LED قابل نصب سه پایه Godox SL-60. دارای نور روز متعادل با دمای رنگ 5600 کلوین که از 60 LED تشکیل شده است. همچنین از نور COB LED برای حفظ روشنایی بالا و دقت رنگ بیشتر استفاده می کند.

در ریموت کنترل این نور ویدئویی یک نمایشگر LCD برای تنظیم شدت نور و ذخیره سازی خودکار وجود دارد، دمای خود چراغ ها برحسب فارنهایت یا سانتیگراد توسط ریموت LCD قابل کنترل است و دکمه هایی روی آن تعبیه شده است. برای انجام تنظیمات، که برای کنترل روشنایی استفاده می شود، و گروه بندی نورها و تنظیمات نور چندگانه موثر است. با این ریموت کنترل و همچنین دکمه تنظیم در پشت نور ویدئو، امکان تنظیم و راه اندازی شش گروه چراغ و 16 کانال وجود دارد. ریموت 433 مگاهرتز با سه باتری AAA مجزا کار می کند و برد بی سیم تقریباً 65.6 دارد.

چراغ تصویری LED Godox SL-60 از یک کنترل کننده دما و یک فن داخلی برای تنظیم دما و همچنین عملکرد ویژه کنترل دما برای محافظت از خود LED استفاده می کند تا از عملکرد بالا و خنک ماندن در طول استفاده طولانی مدت اطمینان حاصل کند. همچنین از یک صفحه محافظ روی LED ها برای محافظت از آنها استفاده می کند. این نور ویدئویی پیشرفته در سراسر جهان با شارژ 100-240 VAC کار می کند. و با توجه به اندازه کوچک آن، وزن سبک به راحتی قابل حمل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئو لایت گودکس Godox SL60 LED Video Light Godox SL-60 LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئو لایت گودکس Godox SL60 LED Video Light Godox SL-60 LED Video Light"، کلیک کنید.